53
Tuyan, Zekiye Çayan, Füsun Öner, İlkim Tahinci, Aslı Gün, Aslı
Hocaoğlu, Nil Aydoğdu ve Ayşegül Uysal’dan oluşuyor.
OAB olarak 2011-2012 eğitim öğretim yılında neler yaptınız?
Önümüzdeki akademik yıla yönelik beklentileriniz neler?
Kurmuş olduğumuz Servis, Yemek, Çevre Sağlığı ve Güvenliği,
Yıllık, Sosyal ve 8. Sınıf komiteleri yıl içinde denetlemeler yaptı.
Gerekli görülen düzeltici, önleyici faaliyetler için ilgili kişilerle
toplantılar yapıldı.
Öğretmenler günü resepsiyonunda, öğretmenlerimizle birlikte
kestiğimiz pastanın ardından, öğretmenlerimiz adına Van
depreminde hayatını kaybeden genç bir öğretmenin ailesine
yapılan yardım hakkında bilgi verildi.
Yeni yılda düzenlediğimiz yılbaşı balosuna kardeş okulumuz
olan Yeşilkuyu İlköğretim Okulunu da davet ettik. Bizim
öğrencilerimiz ile kardeş öğrencilerimiz, hep birlikte çok
eğlendiler.
Yıl boyunca yapılan pasta satışları, düzenlenen bahar şenliği
gelirleri ile, İMKB İlköğretim Okulu’nun Teknoloji Tasarım
Atölyesi’ne klima, engelli bir vatandaşımıza da akülü tekerlekli
sandalye alındı.
3
Haziran’da çeşitli oyun, müzik ve dans aktivitelerinin olduğu
“
Bahar Şenliği”nde velilerimiz, öğretmen ve öğrencilerimiz
hep birlikte eğlendi. Her yıl olduğu gibi bu yıl da 8. Sınıf
öğrencilerimize mezuniyet yüzüğü ve sweatshirt yaptırıldı. Yıllık
ve mezuniyet balosu için organizasyonlar yapıldı.
Bu yıl, üyesi olduğumuz Council of International Schools (CIS)
akreditasyonunun 5. yıl denetlemesi vardı. Okul Aile Birliği
olarak uluslararası okul standartlarının devamının onayı için
bazı çalışmalarda bulunuldu. Çalışmaların sonucunda okulumuz
tekrar akredite olmaya hak kazandı.
Önümüzdeki yıl, okul yönetimi, okul aile birliği, veliler ve
öğrenciler olarak hep birlikte daha iyi ve ileri bir noktaya
gelebileceğimize inanıyorum.
Bize Tarsus SEV’i’i anlatır mısınız? Sizin gözünüzde Tarsus SEV
ne demek?
Tarsus Sev tarihî bir kampüse sahip olmanın verdiği ayrıcalığı,
teknolojinin tüm yenilikleri ile birleştirebilen çok özel bir okul.
Yoğun sosyal aktivitelerin, kendine güvenen, bireysel olarak
ayakta durabilen öğrenciler yetiştirmeyi hedefleyen eğitim
sistemimizin, çocuklarımızın başarılarını daha da artırdığına
inanıyorum. Okulumuzdaki uluslararası aktivite ve uygulamalar
ise, öğrencilerimizin dünya görüşü ile yetişmelerine ve İngilizce’yi
ana dilleri gibi kullanmalarına katkı sağlıyor.